2016. november 27., vasárnap

Karácsonyi kívánságlista

Sziasztok!

Igazából sose készítettem még ilyen listát, mindig vártam, hogy meglepetést okozzanak nekem az emberek (pedig nekem elég nehéz meglepetést okozni, mindig túl kíváncsi vagyok). Általában sikerült is mindenkinek, ha addig nem derítettem ki, hogy mit is kapok... :) Azért most elég sok mindenre fáj a szívem, szép kis lista összegyűlt. Vannak benne picit drágább dolgok, de mit is érne egy kívánság lista, ha nem pont olyanok lennének rajta, amit úgymond a hétköznapi életben "csak úgy" nem tudunk megvenni?



Sminktükör:

Mindig is vágytam egy olyan normális sminktükörre, ami nem kel önálló életre sminkeléskor, azaz nem dől el hatszáz irányba, mikor húznám a tusvonalat. Bár sokat mostanában nem sminkelek, azért vannak alkalmak, amik igenis megkívánják, hogy legyen egy ilyenem. Lehet még többet is sminkelnék ezek után, hiszen nem járna macerával a fejem bámulása.

Forrás: Media Markt

Real Techniques ecsetszett:

No nem az igazi, az úgy cseppet sok lenne, viszont a célnak ez is megfelelne. Aláírom, hogy van már pár ecsetem, de mégis úgy érzem, hogy ez a szépségek hiányoznak a sminktárolómból. Van már Avonos, Dm-es, BH Cosmetics-es is, viszont ilyen még nincs, és pont ezért kell. Na ezt jól megmondtam... Mondjuk a tükörrel egész jó kis ajándékszett lenne belőle.

Forrás: Ebay

Ezüst fülbevaló:

Évekkel ezelőtt (még tiniként), rengeteg bizsu fülbevalóm volt, egy egész nap parafatáblányi, és minden nap más és más lógott a fülembe az adott napi öltözékemhez mérten. Viszont egy jó pár éve már sajnos nem tűri meg a fülem a bizsut (kis válogatós), begyullad két perc után, és napokig fáj. Emiatt sajnos már nem is hordok egy jó ideje fülbevalót, és ideje lenne már visszaszoktatni a fülemet. Éppen ezért néztem ki ezt a kis kapcsos szépséget, ami pont menne a szív medálos ezüst láncomhoz.

Forrás: Ezüstsziget
Szelfibot: 

Talán kezdhetném azzal, hogy: "De miééért??? Kell ez nekem???". Őszintén megmondva magam sem tudom az indokot. Sose voltam az a nagy szelfigyáros (kivétel ha a tini énemet vesszük, aki folyamatosan fotózta magát, ha kellett, ha nem, bár akkor még nem ilyen fogalomként ismertük ezt, hogy szelfi, de vagy ezer kép biztos van abból a korszakból) viszont valamiért mégis úgy érzem, hogy kell nekem egy ilyen.

Forrás: Extreme Digital

Pierre Cardin karóra:

Sose voltam tisztában az órák márkáival, azóta tudom, mióta Életem mutogatta őket (hamarabb felsorolom a kozmetikai márkákat...) ez az óra, viszont teljes szerelem. Mindig is volt valamilyen órám, el nem tudtam volna képzelni, hogy én anélkül menjek ki az utcára, hogy nincs rajtam. Pár hónapja viszont nincs órám, és őszintén nagyon hiányzik, néha rendesen rosszul érzem magam nélküle. Most viszont megtaláltam a tökéletes darabot, amivel sajnos az a baj, hogy nem pénztárcabarát az ára, és bár éppen most le van árazva elég rendesen (és még karkötőt is adnak hozzá), viszont még mindig picikét soknak tartom.

Forrás: Trendmarker
Nailland:

Ha pedig eddig valaki az hitte, hogy nem lesz benne körömhöz kapcsolható dolog, akkor csak figyeljen, hiszen ezek után jön az, amit a Naillandből kinéztem. Egyesével nem elemezném a lakkokat, a színeiket, és hogy miért kellenek, de kellenek. Egy körömlakk mániásnak, ha valamilyen körmös cuccot kap, az maga a mennyország. Van már rengeteg lakkom (és még több volt, csak sok minden elajándékozásra került) de még pont ilyen márkák nincsenek meg a készletemben, és hihetetlenül vágyom rájuk. Az a baj, hogy magamnak sose fogom megvenni, én már ezt egy körömlakkért borzasztóan drágának tartom. Egyszer viszont, ha úszunk majd a pénzben, mint Dagobert bácsi, akkor tuti lesz belőlük készletem. Álmodozni még mindig szabad. Tehát akkor ezeket a szépségeket szemeltem ki:

Forrás: Nailland
+ 1

Pet'la plate - Ho Ho Ho


Úgy "röviden" ennyi lenne a kívánságlistám Karácsonyra. Van benne olyan, amire ezer éve vágyom, és olyan is, ami csak egy böngészés során szembe jött velem, és rögtön szerelem volt. Szoktatok Karácsonyra listát írni? Van olyan ezekből, amit ti is elfogadnátok, esetleg vágytok rá?  

1 megjegyzés:

  1. Sosem írtam még karácsonyi listát, najó a blogra lehet csináltam már külön karácsonyi kívánságokat, de itthon egészen idáig nem írtunk. Viszont idén kitaláltuk, hogy ötlet híján írunk egy listát. Így mindenki olyat fog kapni, amit szeretne, de mivel nem tudja, hogy pontosan mit kap a listáról így megmarad a meglepetés is.

    VálaszTörlés