2016. november 4., péntek

Ebay kívánságlista - #1

Sziasztok!

Pár hete vagyok csak ebay fanatikus, ugyanis csak akkor léptem át azt a szent kaput, hogy beregisztrálok, és beadom végre a derekamat. Szabtam költséghatárt, és úgy gondolom, hogy teljesen jól sikerült ezt betartani, hiszen az 5000 Ft-ból, amit még szeptember elején meghatároztunk, még van belőle 2000 pénz. Rendesen büszke vagyok, hiszen csak tényleg olyan dolgokat rendeltünk, amire feltétlenül szükségünk van, Pl: az esküvőhöz. Viszont ettől függetlenül van pár termék, ami kívánságlistás, és bár lehet van bennük kicsit drágább, eljön majd szépen sorban mindnek az ideje. Addig is legeltetem a szemem, és szaporodik a lista.

Karkötő és karóra egyben:

Rendesen rosszul érzem magam karóra nélkül, már vagy két hónapja megadta magát a drágám által vett elegáns darab, és jó lenne már egyet beszerezni. Mostanában különösen tetszenek a kettő az egyben darabok, mint karkötő és óra egy kiegészítőben. Találtam kettőt is, ami megdobogtatja a szívem.Viszonylag olcsó darabok, mind a kettő 1000 Ft alatt kapható.

LINK                                                                                                           LINK

A folytatáshoz kattints a További bejegyzések gombra->>





Apró tartók:

Ezek a kis apróságok nem csak az aprópénz tárolására alkalmasak, hanem sok minden másra is, például hajgumikat tárolni is jó lehet benne. Van rengetegféle, a kiskutyástól, a kismacskásig, valamint az egész elegáns daraboktól a vadig. Ezek árban 208-480 Ft között vannak. Nekem most három fazon tetszett meg, ezeket mutatnám meg nektek:

LINK                                                         LINK                                                         LINK

Pénztárcák:

A mostani már eléggé leharcoltam, tiszta strassz volt (még pár darab van rajta) és menta színű. Imádtam, olyan "kis" elegáns volt, olyan tipikusan Én. Viszont ideje lesz lassan beszerezni újat, bár fájó szívvel válok meg a mostanitól, azért találtam már olyanokat, amiket szívesen elfogadnék. 1810-2598 Ft között mozognak ezek a szépségek:
LINK                                                                   LINK                                                                 LINK

Naplók/Füzetek:

Füzet (jegyzetelő) mindig kell. Nekem például hamarosan betelik az Avonos kis noteszem, és majd kellene egy másik, amiben tudom vezetni továbbra is rendeléseket. Bár amiket kinéztem, azok eléggé drágák, viszont a kinézetük kárpótol az árukért. A szarvasos abszolút favorit, olyan csodás. Az árak 405-3094 Ft között mozognak.

                     LINK                                                             LINK                                                    LINK
Egyenlőre "csak" ennyi, ami megdobogtatta a szívemet, bár úgy gondolom már ez is merénylet a pénztárcánkra nézve. Van valami mostanában, amit kinéztetek ebay-en? Ezek közül mit választanátok?


2 megjegyzés:

  1. Én is szemeztem egy időben az első pénztárcával, nagyon szép. Aztán olvastam a "rémtörténeteket", hogy hiába érkeztek meg másoknak az áhított tárcák, a kártyák sehogy se fértek a zsebekbe, szóval végül lemondtam róla. Füzetet viszont már rendeltem ebayről/aliról, nekem nagyon bejöttek, bár néha tényleg borsos az áruk. :D Legutóbb egy Dokibook érkezett meg, de az teljesen megérte az árát, egyszerűen tökéletes!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Juj, most cseppet megijedtem, hiszen beadtam a derekam egy pénztárcára, hiszen nagyon kellett már. Remélem tényleg csak "rémtörténet", és a valóságban nem lesz igaz (van egy két pontgyűjtő kártyám a rendes igazolványok mellé még...) :D A füzet gondolat is egyre csak érlelődik, bár ha ennyire jók, akkor nem csak kívánságlistás marad :D

      Törlés