2016. november 10., csütörtök

Blog Karácsony 2016

Sziasztok!

Bár őszintén még egyenlőre nem fordult meg a fejemben, hogy indítani kellene, de pár Drága Bloggerina rákérdezésére igent mondtam, és ha már 3 évet megélt ez a kezdeményezés, akkor miért most hagynám/hagynánk abba? Igaz tavaly nem úgy sült el, ahogyan szerettem volna, ugyanis az én párom akkor nem vette komolyan ezt az egészet, de csomóan kárpótoltatok érte, amit utólag is nagyon szépen köszönök minden drágának. Fantasztikus érzés volt arra hazajönni jóformán minden nap, miszerint Vőlegényem kezében már megint egy ezzel kapcsolatos boríték volt, és csak mosolygott, hogy : "Nézd Életem, de cukik, még egy".

 
Az idei borítóképen láthattok egy szlogent is, ami onnan jött, hogy csak elkezdtem agyalni az egész kezdeményezésen, és eszembe jutott az a része, amikor a párok kifaggatják egymást ezzel kapcsolatban. Mindenkiről kiderülnek információk, kedvenc szín, ruhaméret, sminktermék, márka, film/sorozat és ebből jön létre a hatalmas öröm, hiszen az ajándékozó teljesíti az adott Blogger kívánságát egy esetleg régóta áhított apróságra. Például mikor Manna megkapta a PLL-hez kapcsolódó pólóját. Az mai napig az abszolút favorit.

A jól bevált szabályokon nem változtattam, hiszen ahogy drága Nagyim mondaná: "Ami jól működik, azt minek piszkáljuk meg?".


Szabályok:

  • Szabtam egy jelentkezési határidőt, ami mostantól lép érvénybe: November 10-től egészen November 30-ig tart. Eddig jelentkezhettek! December 1-én kihirdetem a Sorrendet, hogy ki kinek küld majd ajándékot! :) Értelemszerűen mindenkinek az sorban UTÁNA következőt kell megajándékoznia, így az utolsó ember az elsőnek fogja küldeni az ajándékát. A kapcsolatfelvétel megkönnyítése végett csináltam egy ÚJ FACEBOOK csoportot, amit IDE kattintva el is érhettek. Ha a csoport tagja lettél, akkor írj egy kis szösszenetet, hogy szeretnél jelentkezni, majd linkeld be hozzá a blogodat is! :) 
  • Nagyban nem gondolkodunk, épp ezért én úgy gondolom, hogy 2000 és 2500 forint között legyen a választott ajándék/ajándékok értéke. Ez nem olyan nagy összeg szerintem. + Legyen a csomagban egy kis kézzel írt szösszenet. Szerintem ez még fantasztikusabbá teheti az egészet. 
  • Fontos, hogy az ajándékokat csakis kizárólag ajánlva lehet feladni a másiknak, és erre egy időpont is lesz, hogy ne az legyen, hogy majd holnap feladom! :) Az ajánlószelvényről fényképet kell küldeni annak, aki kapja majd a csomagot, hogy biztos legyen benne feladódott a csomag! 
  • A csomag feladásának a napja December 12. Hétfő! Kérlek titeket legyetek olyan kedvesek ezen a napon postázni a másiknak az ajándékát! :)
  • Természetesen alapfeltétele az egésznek, hogy rendelkezz egy Bloggal, amit Rendszeresen vezetsz/írsz! Ezt az első pontban leírtak alapján oszd meg velem!
  • Mihelyst kézhez kapta mindenki a csomagot, egy bejegyzésben be kell számolnia róla, mit tartalmazott! :) Ezt a bejegyzést December 23-án kell közzétenni este 6. órakor! A bejegyzésben szerepelnie kell két linknek, még pedig annak a két blogénak, akitől kaptad az ajándékot, és akinek te küldted az ajándékot! :)  
  • Aki szerepel ebben a kezdeményezésben, legyen olyan kedves, és rakja majd ki a Blog oldalsávjába a képet, hagy legyünk majd minél többen! :) 
  • Ha van Instagram fiókotok, és ott is megosztjátok a #blogkarácsony2016 hashtag-el ellátva, megköszönöm! Facebook-on is használjátok légyszi ezt a Hashtag-et, ha megosztanátok. Köszönöm!:) 
  • FONTOS, hogy csak Magyar postacímmel rendelkezők jelentkezzenek! Külföldre postázással nem bonyolítjuk ezt az egészet! :) 

A kezdeményezéssel kapcsolatos további tájékoztatás a facebook csoportban fog történni.   Remélem, hogy minden rendben fog menni idén :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése