2016. november 5., szombat

Avon Magic Effects - Liquid Sequin Glimmer

Sziasztok! 

Idejét sem tudom mikor írtam utoljára körmös posztot, és most cseppet furcsa is. A körömfestés, mint szenvedély az megmaradt, továbbra is pingáltam a körmeimet, csak éppen sose készült róluk fotó. Kerestem természetes fényforrást, és próbáltam betartani úgy a kezem, ahogyan azt illő, és azt hiszem eléggé sikerült is (hason fekve a szőnyegen, nyitott erkélyajtónál). Bár egyenlőre a fotózáshoz csak telefon áll a rendelkezésemre, igyekszem minél jobban befotózni a dolgokat. Most az egyik tavaly Karácsonyra kidobott kedvenc csillámos lakkom mutatnám meg Nektek.


A folytatáshoz kattints a További bejegyzések gombra->>


Mindig is szerettem az Avon termékeket, valahogyan sokkal jobban vonzottak, mint az Oriflame. 1,5 éve a fejembe is vettem, hogy Én bizony Avon Tanácsadónő leszek, és sikerült is megvalósítani. Ahogy teltek a hónapok kezdtem rájönni, hogy egyre jobban szeretem csinálni, mivel mindig két hónappal előre értesülök az újdonságokról (hamarosan lesznek megint nagyon klassz dolgok).


Amikor bejöttek ezek az új Magic Effects lakkok, akkor mind a négyet magaménak akartam tudni, így hát meg is rendeltem, viszont a négy verzióból csak ez az egy volt az, amire azt mondtam: "Ez bizony szerelem első látásra". Azóta sajnos egyszer sem kentem fel, kivétel most, mivel úgy éreztem, hogy csillogásra van szükségem a szürke hétköznapokhoz.


Egy rétegben eléggé átlátszó, két rétegben viszont tökéletesen fed. Előnye azonban, hogy hihetetlenül gyorsan szárad, amire például nem is emlékeztem, így tegnap ez egy pozitív csalódás volt számomra. A felülete kicsit érdes, aki szereti, annak nem muszáj fedőlakkot kennie, de én a picit érdeset nem preferálom, így landolt rajta egy réteg Moyra fedőlakk. Ha érdes, akkor már legyen igazi homoklakk, azokat nagyon bírom, főleg nyáron neon színekben. Egyébként nem teljesen aranynak mondanám, fényfüggő, hiszen néha bronzos hatás is fellelhető benne. A lakkban egyébként vannak pici ezüst glitterek, amik nagyon sokan dobnak az összhatáson, így még csillogósabbá téve azt. Teljes szerelem. Egyébként is szarka stílussal áldott meg a jó ég, minden ami csillog, az nekem biztos, hogy tetszik, és időzni kell felette egy picit. Lehet, hogy ez néha idegőrölő tud lenni mások számára...de csak lehet.

 Szeretitek az Avon termékeket? 
Mennyire vagytok oda az Avon lakkjaiért? 


4 megjegyzés:

  1. Nagyon szeretem az Avon lakkokat, a Liquid Sequin Glimmert pár napja vettem meg, miután nem tudtam neki ellenállni! :)
    Ahw, azok a holografikus glitterek az egyébként is szikrázó arany bázisban, komolyan mondom, legszívesebben vakolnék vele, de legalábbis nagy felületen dísztárgyakat bevonni :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Olyan szépen megfogalmaztad *.* Teljes szerelem számomra. Karácsonyra megy mellé piros valamelyik körmömre,meg egy kis nyomda, és kész az ünnepi manikűr :D

      Törlés
    2. Mélyzölddel vagy feketével is próbáld Iluss, de a sötét bíborral is csodálatos. Remélem láthatunk tőled pár szép karácsonyos, ünneplős manit a főszereplésével, mert ebben a lakkban bizony komoly potenciál lakozik :)

      Törlés
    3. Tervben van egy-két kinézett darab, amit szeretnék megalkotni, bár egyelőre még újra bele kell jönni az ilyen különleges manikűrökbe. :) Mélyzöldem van, az is avonos :D

      Törlés